Pravila internet trgovine

PROPISI ONLINE TRGOVINE

DAS COMPANY

Ovim Pravilnikom definirana su opća pravila za sklapanje i provedbu Ugovora o prodaji na daljinu između kupaca i Prodavatelja putem internetske trgovine dascompany.hr (u daljnjem tekstu: "Trgovina" ili "Internet trgovina" ") i pružanje Usluga elektroničkim putem u ovoj Trgovini.

OPĆE ODREDBE

  1. KONTAKTIRAJTE PRODAVAČA

    Kontakt s Prodavateljem moguć je putem:

      1. uobičajenom poštom na sljedeću adresu: Das Company Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia;

      2. elektronička pošta (e-pošta) na: biuro@dascompany.com;

      3. telefonski broj: +48 32 50 65 880;

      4. obrazac za kontakt dostupan na web stranici trgovine;

      5. chat dostupan na web stranici trgovine.

  2. DEFINICIJE

    1. Pojmovi napisani u Pravilniku velikim slovom znače:

      1. Radni dani –  dani od ponedjeljka do petka, isključujući državne praznike;

      2. Kupac – potpuno poslovno sposobna fizička osoba; pravna osoba ili organizacijska jedinica koja nije pravna osoba, a kojoj se posebnim odredbama dodjeljuje poslovna sposobnost, koja sklapa Ugovor o prodaji unutar Trgovine ili koristi usluge koje se u njoj pružaju - uključujući upoznavanje sa sadržajem koji je u njoj prikazan.

      3. Građanski zakonik – Zakon od 23. travnja 1964., Građanski zakonik (Zakonski vjesnik 1964., br. 16, točka 93, s izmjenama i dopunama);

      4. Korisnički račun/račun – Usluga koja se Kupcu pruža elektroničkim putem, a sastoji se u odobravanju pristupa Kupcu zasebnom prostoru unutar Internetske trgovine, putem kojeg Kupac može obavljati određene aktivnosti unutar Trgovina, uključujući slanje Narudžbi i praćenje njihovog statusa u skladu s Propisima;

      5. Potrošač – Kupac koji je potrošač u smislu čl. 22[1] Građanskog zakona ili poduzetnik koji ostvaruje prava potrošača. Osim ako nije izričito navedeno drugačije, odredbe Pravilnika koji se odnose na potrošača također uključuju Poduzetnika koji ostvaruje prava potrošača (kako je definirano u nastavku);

      6. Kreator robe - Usluga koja se kupcu pruža elektroničkim putem, a sastoji se od pružanja alata s kojim kupac može samostalno kreirati robu s prikazanim dimenzijama, materijalima i drugim elementima od interesa u kreatoru, za stvaranje konačne robe koja može biti predmet narudžbe,

      7. Bilten – usluga koju Prodavatelj pruža elektroničkim putem, pod uvjetima navedenim u Pravilniku

      8. Pravila o privatnosti – poseban dokument dostupan u internetskoj trgovini koji specificira pravila za obradu osobnih podataka od strane Prodavatelja kao i korištenje kolačića;

      9. Poduzetnik koji ostvaruje prava potrošača - fizička osoba koja je Kupac koja sklapa Ugovor o kupoprodaji u neposrednoj vezi s njegovom djelatnošću, kada iz sadržaja ovog Ugovora o prodaji proizlazi da isti nije od profesionalne prirode za tu osobu, a koja proizlazi posebice iz predmeta njezine djelatnosti, stavljene na raspolaganje temeljem odredbi o Središnjoj registraciji i podacima o gospodarskoj djelatnosti, kojom se ostvaruju prava potrošača prema Građanskom zakoniku i Zakonu o Prava potrošača;

      10. Poduzetnik - Kupac koji je poduzetnik u smislu čl. 43[1] OZ-a, obavljanje poslovne ili profesionalne djelatnosti u svoje ime i obavljanje pravnih poslova koji su neposredno povezani sa svojom poslovnom ili profesionalnom djelatnošću, s izuzetkom Poduzetnika koji ostvaruje prava potrošača;

      11. Propisi – ovi propisi;

      12. Uredba - Uredba (EU) 2019/1150 Europskog parlamenta i Vijeća od 20. lipnja 2019. o promicanju pravednosti i transparentnosti za poslovne korisnike internetskih posredničkih usluga,

      13. Prodavatelj – Das Company Društvo s ograničenom odgovornošću sa sjedištem u Trzebinia, ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia, registrirano u Državnom sudskom registru od strane Okružnog suda u Krakovu -Śródmieście u Krakovu, 11. trgovački odjel Državnog sudskog registra pod brojem: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, temeljni kapital: 4.295.000,00 PLN;

      14. Strane – Kupac i Prodavatelj zajedno;

      15. Roba – označava robu koju Prodavatelj predstavlja na web stranici Trgovine zajedno s opisom, kao i proizvod s digitalnim elementima u smislu Zakona o pravima potrošača

      16. Trajni medij - označava materijal ili alat koji omogućuje Kupcu ili Prodavatelju pohranjivanje informacija upućenih njemu osobno, na način koji omogućuje pristup informacijama u budućnosti tijekom određenog vremenskog razdoblja prikladno za svrhe za koje se informacije služe i koje omogućuju vraćanje pohranjenih informacija nepromijenjenih;

      17. Ugovor o prodaji/Ugovor - ugovor o prodaji Robe na daljinu pod uvjetima navedenim u Pravilniku, sklopljen između Prodavatelja i Kupca;

      18. Usluge – usluge koje Prodavatelj pruža kupcima elektroničkim putem u smislu Zakona od 18. srpnja 2002. o pružanju elektroničkih usluga (Zakonski vjesnik br. 144, točka 1204, s izmjenama).

      19. Zakon o pravima potrošača – Zakon o pravima potrošača od 30. svibnja 2014. (Zakon 2014., br. 827, s izmjenama i dopunama);

      20. Zakon o autorskom pravu i srodnim pravima - Zakon od 4. veljače 1994. o autorskom pravu i srodnim pravima (Zakonski vjesnik iz 1994., br. 24, točka 83, s izmjenama i dopunama);

      21. Zakon o pružanju usluga elektroničkim putem – Zakon od 18. srpnja 2002. o pružanju usluga elektroničkim putem (Zakon br. 144, točka 1204, s izmjenama i dopunama) ;

      22. Uvjeti jamstva – zasebni dokument dostupan u internetskoj trgovini koji specificira uvjete jamstva za Robu koju Prodavatelj daje Kupcima,

      23. Uvjeti korištenja – zasebni dokument dostupan u internetskoj trgovini koji navodi pravila i upute za korištenje robe,

      24. Narudžba – izjava volje Kupca, usmjerena izravno na sklapanje Kupoprodajnog ugovora, uz navođenje njegovih glavnih elemenata.

    2. Prodavatelj također može uvesti definicije drugih pojmova izravno u sadržaj Pravilnika.

  1. TEHNIČKI ZAHTJEVI, PRAVILA KORIŠTENJA WEB STRANICE, SIGURNOST

    1. Korištenje internetske trgovine moguće je pod uvjetom da Kupac ispunjava sljedeće minimalne tehničke uvjete:

      1. imanje terminalnog uređaja (računalo ili mobilni uređaj) s pristupom internetu;

      2. pristup aktivnoj elektroničkoj pošti (e-mail);

      3. pristup najnovijoj verziji web preglednika (osim ako nije drugačije naznačeno na web stranici trgovine);

      4. omogućavanje kolačića i Javascripta u web pregledniku;

      5. imajući program za čitanje PDF datoteka.

    2. Osim toga, kako biste koristili neke Usluge ili funkcije Trgovine ili ih koristili u cijelosti, možda će biti potrebno pravilno konfigurirati uređaj i pristati na pristup uslugama lokacije u web pregledniku i/ili uređaju koji koristi Kupca i osiguravanje pristupa preglednika ovim uslugama, u skladu s informacijama prikazanim u Trgovini.

    3. Korištenje usluga koje su elektronički dostupne u internetskoj trgovini može uključivati ​​rizik za svakog korisnika interneta, koji se sastoji od mogućnosti unošenja zlonamjernog softvera u kupčev IT sustav ili dobivanja i izmjene njegovih podataka od strane neovlaštenih osoba. Svaki klijent, kako bi izbjegao gore navedeno rizika i prijetnji treba koristiti odgovarajuće tehničke mjere za smanjenje tih rizika, npr. antivirusne programe ili vatrozid.

    4. Prodavatelj koristi "kolačiće" u Trgovini, čija je upotreba posebno namijenjena osiguravanju ispravnog rada web stranica Trgovine ili pružanju Usluga. Pravila korištenja kolačića i svrhe njihovog korištenja navedeni su u Politici privatnosti.  

    5. Kupac je prilikom korištenja internetske trgovine dužan:

      1. koristite internetsku trgovinu na način koji je u skladu s odredbama zakona na snazi ​​u Republici Poljskoj, odredbama Pravilnika, kao i s općim načelima korištenja interneta, načelima lijepog ponašanja i na način koji ne ugrožava osobna prava prodavatelja, bilo koje osobe ili treće strane ili druga prava i legitimne interese prodavatelja;

      2. koristite sav sadržaj objavljen unutar Trgovine u skladu s odredbama opće važećeg zakona, uključujući samo za vlastitu osobnu upotrebu;

      3. neopružanje ili prijenos sadržaja zabranjenog zakonom, kao što je sadržaj koji promiče nasilje, klevetnički ili krši osobna prava i druga prava trećih strana;

      4. koristiti Trgovinu na način koji ne ometa njezin rad, posebice korištenjem određenog softvera ili uređaja.

    6. Zabranjeno je kopirati, reproducirati, mijenjati, umnožavati ili distribuirati bilo koji dio Internetske trgovine, Usluge ili njihovih elemenata, uključujući posebno fotografije, video materijale, opise ili druge sadržaje bez prethodnog pisanog pristanka Prodavatelja. , osim ako je to izričito dopušteno važećim zakonom i propisima. Prodavatelj može poduzeti korake, uključujući i putem sudskog postupka, kako bi zaštitio vlastite interese i interese trećih strana, uključujući korisnike web stranica Trgovine i Kupce.

PRODAJA

  1. DAVANJE NARUDŽBE; UVJETI KORIŠTENJA ROBE

    1. Trgovina predstavlja informacije o gotovoj robi, što između ostalog uključuje: njihove opise, tehničke i operativne parametre, kao i informacije o materijalima, konstrukciji i funkcionalnim svojstvima komponenti od kojih se oblikuje konačna Roba s parametrima koje je naveo Kupac, uz cijene te Robe. Podaci iz prethodne rečenice i ostali sadržaji dostupni u Internet trgovini, osim ako nije drugačije naznačeno, ne predstavljaju ponudu u smislu čl. 66. OZ-a, a samo poziv na sklapanje Kupoprodajnog ugovora, u smislu čl. 71. Građanskog zakonika. 

    2. Roba dostupna u Online trgovini potpuno je nova, bez fizičkih i pravnih nedostataka. Iznimno, Prodavatelj može u Internet trgovini prezentirati i Robu koja odstupa od uvjeta usklađenosti s ugovorom navedenih u čl. 43b odjeljak 2. ili 3. Zakona. Za Robe iz prethodne rečenice, Prodavatelj u opisu robe obavještava Kupca o stanju iste - Robu je moguće kupiti po sniženoj cijeni. Prilikom podnošenja Narudžbe za Robu koja odstupa od zahtjeva usklađenosti s ugovorom navedenim u ovom odjeljku, Kupac koji je Potrošač izričito i zasebno prihvaća nedostatak određene značajke Robe.

    3. Sva roba je legalno uvedena na poljsko tržište.

    4. Uvjet za narudžbu u Online trgovini je da Kupac mora imati aktivan račun e-pošte.

    5. Kupac može naručiti:

      1. izravno u internetskoj trgovini, korištenjem njezine infrastrukture (obrazac za narudžbu);

      2. e-poštom;

      3. osobno, u uredu Prodavatelja.

    6. Kako bi izvršio narudžbu koristeći obrazac za narudžbu - kupac slijedi poruke prikazane u Trgovini, finalizirajući narudžbu gumbom za potvrdu s obvezom plaćanja ili drugim ekvivalentom.

    7. Narudžbu koju je Kupac izvršio u Internet trgovini - putem obrasca za narudžbu, Kupac dostavlja Prodavatelju u elektroničkom obliku. Narudžba predstavlja ponudu za sklapanje Ugovora o prodaji Robe navedene u Narudžbi. 

    8. Ponuda Kupca predana u elektroničkom obliku obvezujuća je za Kupca ako Prodavatelj na e-mail adresu koju je naveo Kupac pošalje potvrdu o prihvaćanju Narudžbe koja predstavlja izjavu Prodavatelja o prihvaćanju ponude Kupca. Po primitku od strane Kupca, sklapa se Ugovor o prodaji.

    9. Nakon predaje Narudžbe, na navedenu e-mail adresu šalje se poruka s informacijama o sljedećim fazama ispunjenja Narudžbe.

    10. Nakon sklapanja Ugovora o kupoprodaji, Prodavatelj Kupcu koji je Potrošač i Poduzetnik koji ostvaruje prava potrošača potvrđuje svoje uvjete slanjem na Trajnom mediju na e-mail adresu Kupca ili u pisanom obliku. na adresu koju je kupac naveo - po njegovom/njezinom izboru.

    11. Prodavatelj također dopušta mogućnost naručivanja u Internet trgovini korištenjem elektroničke pošte (e-mail). Podložno zasebnim odredbama u nastavku, preostale odredbe ovih Pravila primjenjuju se na Naloge navedene u prethodnoj rečenici. 

    12. Narudžba u Internet trgovini moguća je putem e-pošte u rokovima navedenim na web stranici Internet trgovine. 

    13. Za predaju Narudžbe putem e-maila Kupac kontaktira Prodavatelja na e-mail adresu navedenu u točki. I pismo b. Propisi i trebaju navesti:

      1. Vaši podaci koji su Prodavatelju potrebni za izvršenje Narudžbe, a posebno: ime i prezime/naziv tvrtke, obrazac/adresa za dostavu, e-mail adresa i broj telefona;

      2. naziv Robe ili komponenti i parametara Robe od onih predstavljenih na web stranici Trgovine;

      3. broj robe;

      4. odabrani oblik isporuke - od onih dostupnih u trgovini;

      5. odabrani način plaćanja - od onih dostupnih u trgovini.

    14. Podatak o ukupnoj vrijednosti Narudžbe iz točke gore, dostavlja Prodavatelj nakon izvršenja cjelokupne Narudžbe slanjem elektroničke poruke (e-mail). Prodavatelj također obavještava da sklapanje Kupoprodajnog ugovora od strane Kupca povlači za sobom obvezu plaćanja naručene Robe. U ovom trenutku, Ugovor o prodaji je sklopljen.

    15. U slučaju Kupca koji je Potrošač i Kupca koji je Poduzetnik koji ostvaruje prava potrošača, Prodavatelj svaki put nakon zaprimanja Narudžbe putem e-maila Kupcu šalje potvrdu o uvjetima predanu Narudžbu.

    16. U cilju sklapanja Ugovora o prodaji, Kupac iz toč. gore (kao odgovor na potvrdu uvjeta Narudžbe koju je poslao Prodavatelj) treba poslati elektroničku poruku (e-mail) na adresu e-pošte Prodavatelja u kojoj:

      1. prihvaća sadržaj dostavljene Narudžbe i pristaje na njezinu provedbu, i

      2. prihvaća sadržaj Pravilnika i potvrđuje čitanje uputa o povlačenju iz Ugovora o prodaji.

    17. Kupoprodajni ugovor sklapa se na poljskom ili engleskom jeziku, a sadržaj je u skladu s Pravilnikom.

    18. U slučaju kupaca koji su poduzetnici, Prodavatelj može naznačiti zasebna pravila za davanje i izvršavanje Narudžbi. 

    19. Roba koju nudi Prodavatelj podliježe pravilima i uputama za korištenje sadržanim u zasebnom dokumentu Uvjeti korištenja, objavljenom na web stranici trgovine.

  2. CIJENE I NAČINI PLAĆANJA

    1. Cijene robe u trgovini dane su u poljskim zlotima. 

    2. Cijene prikazane u Trgovini uključuju sve komponente, uključujući PDV, carinu i druge naknade. 

    3. U odnosu na Kupce koji su poduzetnici, Prodavatelj može koristiti neto cijene. U tom slučaju, Poduzetnik svaki put mora na neto cijenu dodati porez na robu i usluge (PDV) po važećoj stopi.

    4. Cijene Robe predstavljene u Trgovini ne uključuju troškove dostave Robe koji se naplaćuju Kupcu u skladu s ovim Pravilima.

    5. Kupac može odabrati sljedeće načine plaćanja:

      1. elektroničko plaćanje korištenjem infrastrukture vanjskih operatera plaćanja (prema informacijama u Trgovini). Ako je odabran ovaj oblik plaćanja, izvršenje Narudžbe će započeti nakon slanja potvrde o prihvaćanju Narudžbe Kupcu i nakon što Prodavatelj dobije informaciju iz sustava agenta za namiru o uplati koju je izvršio Kupac. Međutim, roba se šalje kupcu nakon što je narudžba dovršena;

      2. bankovni prijenos na bankovni račun Prodavatelja. Ukoliko je odabran ovaj oblik plaćanja, izvršenje Narudžbe će započeti nakon slanja potvrde o prihvaćanju Narudžbe Kupcu i nakon što su sredstva doznačena na žiro račun Prodavatelja. Međutim, Roba se šalje Kupcu nakon što je Narudžba dovršena. U slučaju ovog oblika plaćanja, Prodavatelj može Kupcu dostaviti odgovarajući dokument vezan uz nagodbu, uključujući predračun ili račun za avansno plaćanje - u skladu s podacima u Trgovini, prije izvršenja plaćanja;

      3. pouzećem (plaćanje dobavljaču prilikom dostave). Ako je odabran ovaj oblik plaćanja, izvršenje Narudžbe i njezina otprema započet će nakon što Prodavatelj Kupcu pošalje potvrdu o prihvaćanju Narudžbe i njezinu izvršenju;

      4. plaćanje gotovinom ili kartičnom prilikom osobnog preuzimanja (plaćanje na osobnom preuzimanju Prodavatelja). Ako se odabere ovaj oblik plaćanja, Narudžba će biti obrađena nakon slanja Kupcu potvrde o prihvaćanju Narudžbe, a Roba će biti isporučena na Prodavateljevo osobno mjesto preuzimanja unutar vremena dogovorenog između stranaka;

    6. Načini plaćanja koji su dostupni Kupcu mogu ovisiti o obliku dostave Robe koji je izabrao Kupac, o čemu će Prodavatelj obavijestiti Trgovinu

    7. Prodavatelj dostavlja kupcu dokaz o kupnji koji pokriva naručenu robu u papirnatom obliku zajedno s isporukom robe ili u elektroničkom obliku - na adresu e-pošte koju je kupac naveo prilikom predaje narudžbe. U slučaju kupaca koji imaju račun u internetskoj trgovini, Prodavatelj također može staviti dokaz o kupnji na račun kupca. Kupac je suglasan da mu se dostavi dokaz o kupnji u elektroničkom obliku. 

    8. Prodavatelj obavještava kupca na web stranici trgovine o datumu plaćanja za narudžbu.

    9. Ako Kupac ne plati na vrijeme, Prodavatelj može od Kupca zatražiti plaćanje, odrediti dodatni rok za takvo plaćanje i o tome obavijestiti Kupca na Trajnom mediju. Informacija o dodatnom roku plaćanja uključuje i informaciju da će Prodavatelj nakon nevažećeg isteka tog roka odstupiti od Ugovora o prodaji. U slučaju nepravomoćnog isteka drugog roka plaćanja, Prodavatelj će Kupcu poslati Izjavu o odustajanju od ugovora na trajnom mediju sukladno čl. 491. Građanskog zakonika. Povlačenje iz Ugovora jednako je otkazu i neizvršenju Narudžbe. 

    10. Za cijene Robe dane u Trgovini, koje je Prodavatelj proglasio sniženim, Prodavatelj daje prethodnu, najnižu cijenu Robe korištenu u zadnjih 30 dana prije sniženja cijene Robe. je primijenjeno.

  1. ISPORUKA NARUDŽBE

    1. Isporuka robe nije teritorijalno ograničena. Ovisno o mjestu isporuke, mogu biti dostupni različiti obrasci i troškovi dostave - kao što je navedeno u internetskoj trgovini.

    2. Isporuka se vrši u obliku koji odabere kupac i na adresu koju je kupac naveo prilikom narudžbe.

    3. Prodavatelj daje Kupcu mogućnost odabira sljedećih načina dostave naručene Robe:

      1. kurirska dostava; 

      2. osobno preuzimanje na sabirnom mjestu Prodavatelja (navedeno od strane Prodavatelja) - nakon prethodnog dogovora datuma, mjesta i pravila s Prodavateljem. U slučaju ovog oblika isporuke, Kupac se moli da kontaktira Prodavatelja prije predaje Narudžbe.

    4. Informacije o broju radnih dana potrebnih za dovršetak Narudžbe i njezinu isporuku, kao i iznos naknada za dostavu Robe, prikazuju se Trgovini

    5. Osim ako je drugačije jasno navedeno u Trgovini, vrijeme isporuke i obrade Narudžbe računa se u Radnim danima u skladu s načelima navedenim u ovim Uredbama. 

    6. Ako je za Robu obuhvaćenu Narudžbom navedeno drugačije razdoblje provedbe, najduže razdoblje primjenjuje se za cijelu Narudžbu.

    7. Prodavatelj može (uključujući povremeno ili privremeno) uvesti zasebna pravila ili oblike isporuke, uključujući, na primjer, određivanje vrijednosti Narudžbe za koju odabrani ili svi oblici isporuke mogu biti besplatni za kupac i njihova pravila. Takve informacije predstavljene su na web stranici Internet trgovine. 

USLUGE

  1. USLUGE - OPĆE ODREDBE, DOSTUPNE USLUGE

    1. Prodavatelj omogućuje Kupcu korištenje besplatnih Usluga putem Internetske trgovine, koje Prodavatelj pruža 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. 

    2. Glavna usluga i funkcionalnost u Online trgovini je mogućnost postavljanja Narudžbi pomoću interaktivnog obrasca Narudžbe dostupnog u Trgovini. Usluga koja se sastoji u pružanju interaktivnog obrasca Narudžbe dostupnog u Trgovini pruža se na određeno vremensko razdoblje - dok Kupac ne pošalje Narudžbu koristeći ovaj obrazac (koristi obrazac). 

    3. Kupac trgovine može pregledavati i pretraživati ​​sadržaj dostupan na web stranici trgovine. Takav sadržaj ne predstavlja ponudu u smislu odredaba Građanskog zakonika, osim ako je jasno naznačeno drugačije. 

    4. Usluga pregledavanja i traženja sadržaja pruža se Kupcu na određeni vremenski period – dok Kupac ne zatvori web stranicu trgovine.

    5. Kupac ima mogućnost kreiranja i održavanja računa u internetskoj trgovini. 

    6. Račun sadrži podatke koje je dao korisnik. Također može sadržavati druge informacije, uključujući Kupčevu povijest kupovine ili status Narudžbe. 

    7. Usluga vođenja računa u Online trgovini dostupna je nakon registracije. Registracija se odvija ispunjavanjem i prihvaćanjem obrasca za kreiranje računa dostupnog u Internet trgovini. 

    8. Ugovor o pružanju Usluge koja se sastoji u održavanju Računa sklapa se na neodređeno vrijeme i prestaje kada Kupac pošalje zahtjev za brisanje Računa.

    9. Korištenjem Kreatora proizvoda Kupac ima priliku samostalno kreirati konačnu robu koja ga zanima odabirom dimenzija, materijala i drugih elemenata dostupnih u Trgovini, kako je prikazano u sadržaju Kreatora proizvoda. 

    10. Kreator proizvoda je alat koji se stavlja na raspolaganje kupcu kako bi on mogao kreirati konačni proizvod koji ima određenu cijenu i može biti predmet narudžbe.

    11. Usluga stavljanja Product Creatora na raspolaganje Kupcu dostupna je Kupcima koji otvore Product Creator koristeći internetsku adresu dostupnu u određenom dijelu Trgovine.

    12. Ugovor o pružanju usluge koji se sastoji od pružanja Goods Creator-a sklapa se na određeno vrijeme i prestaje kada Kupac zatvori web stranicu Goods Creator Store-a.

    13. Prodavatelj također omogućuje Kupcima da se registriraju ili prijave na internetsku trgovinu koristeći račun tog Kupca putem vanjskih web stranica društvenih mreža kao što su Facebook, Google. Kupac koji se registrira ili prijavljuje na Račun u Internet trgovini koristeći račun na vanjskom portalu daje određene podatke s računa na ovom vanjskom portalu u Internet trgovini. 

    14. Kupac je dužan unijeti samo aktualne, dosljedne i ne zavaravajuće podatke u Internet trgovinu, uključujući obrazac za registraciju računa, te odmah obavijestiti Prodavatelja o svim promjenama podataka ili izmijeniti te podatke na vlastitim korištenjem funkcija dostupnih na računu.

    15. Kako bi se pravilno dovršio postupak stvaranja računa, od kupca se također može tražiti da dodatno aktivira račun, uključujući korištenje e-pošte ili SMS-a, u skladu s informacijama prikazanim u trgovini. 

    16. Isti kupac ne može imati više od jednog računa dodijeljenog jednoj adresi e-pošte. 

    17. Kupac može primati komercijalne i slične informacije od Prodavatelja u obliku poruka poslanih na e-mail adresu ili telefonski broj koji je kupac naveo - u obliku SMS poruka - prema vlastitom nahođenju (Newsletter usluga) . Ukoliko je odabrana opcija SMS Newsletter - poruke se šalju putem telekomunikacijskih uređaja koji podržavaju primanje SMS poruka, na telefonski broj koji je naveo Kupac.

    18. Kupac može povući privolu za slanje komercijalnih podataka u bilo kojem trenutku.

    19. Pretplata na bilten je dobrovoljna.

    20. Kako biste se pretplatili na Newsletter, morate unijeti važeću e-mail adresu ili broj telefona ili aktivirati odgovarajuće polje u Internet trgovini. 

    21. Ugovor o pružanju Newsletter usluge sklapa se na neodređeno vrijeme i raskida se kada Kupac pošalje zahtjev za uklanjanje svoje e-mail adrese ili telefonskog broja iz prijave na Newsletter ili odjavu putem poveznice koja se nalazi u sadržaj poruke poslane kao dio servisnog biltena.

    22. Sadržaj poslan kao dio biltena ne predstavlja ponudu u smislu čl. 66. Građanskog zakonika.  

    23. Kupac ima mogućnost slanja poruka Prodavatelju putem kontakt obrasca dostupnog na web stranici Internet trgovine. Ugovor o pružanju usluge koji se sastoji u pružanju interaktivnog obrasca putem kojeg Kupci mogu kontaktirati Prodavatelja sklapa se na određeno vrijeme i prestaje slanjem poruke Kupca putem obrasca. Kontakt obrazac ne predstavlja sredstvo online komunikacije u smislu čl. 12 odjeljak 1 bod 3a Zakona o pravima potrošača.

    24. Kupac također može kontaktirati Prodavatelja koristeći interaktivni chat dostupan u Internet trgovini. Usluga chata se Kupcu pruža na određeno vremensko razdoblje – dok razgovor korištenjem ovog alata ne završi ili Kupac ne zatvori web stranicu Internet trgovine. 

    25. Kupac ima mogućnost objavljivanja u Internetskoj trgovini s razine svog Računa pojedinačnih i subjektivnih izjava (mišljenja) vezanih uz Robu, tijek transakcije ili rukovanje Narudžbom. Dodavanjem izjava kupac izjavljuje da ima sva prava na ovaj sadržaj, posebno autorska prava.

    26. Ugovor o pružanju Usluge koja se sastoji u objavljivanju mišljenja Kupca u Internet trgovini sklapa se na određeno vrijeme - vrijeme dodavanja i iznošenja mišljenja. Izjave trebaju biti sastavljene na transparentan i razumljiv način. Sadržaj izjave ne smije kršiti primjenjive zakonske odredbe, uključujući prava trećih strana - posebice ne smije biti klevetnički, kršiti osobna prava ili predstavljati čin nelojalne konkurencije. 

    27. Objavljene izjave distribuiraju se na web stranicama Online trgovine. Postavljanjem izjave Kupac pristaje na besplatno korištenje ove izjave i njezinu objavu od strane Prodavatelja (licenca), uključujući posebno njezino snimanje u memoriju računala, javno izvođenje, reprodukciju i distribuciju na način da je svima dostupna. , uključujući osobito korištenje interneta, kao i izradu studija djela u smislu Zakona o autorskom i srodnim pravima.

    28. Licenca navedena u prethodnom pododjeljku daje Prodavatelju pravo na podlicenciranje i nije teritorijalno ograničena. 

    29. Odredbe gornjeg pododjeljka primjenjuju se na drugi sadržaj koji je kupac objavio u internetskoj trgovini, posebno unutar računa u trgovini. 

    30. U Trgovini određeni sadržaj također može biti predstavljen kao dio tematskog bloga u vezi s vrstom robe koja se nudi u Trgovini. Sadržaj predstavljen u sklopu tematskog bloga je hobističke i opće naravi, tematski ali i ilustrativan. Prikazani su prema kriterijima koje je subjektivno odabrao Prodavatelj. Ne treba ih tretirati kao ponudu, savjet ili preporuku bilo koje vrste.

    31. Prodavatelj ima pravo organizirati povremena natjecanja i promocije, čiji će uvjeti svaki put biti navedeni na web stranici trgovine. Promocije u internetskoj trgovini ne mogu se kombinirati, osim ako Pravila određene promocije ne predviđaju drugačije.


  1. PREKID USLUGA I NJIHOVA OBUSTAVA

    1. U odnosu na Kupca koji je Poduzetnik, Prodavatelj ima pravo obustaviti pružanje Usluga, uključujući posebno Upravljanje računom, kao i raskinuti ugovor o pružanju Usluge, uključujući uslugu održavanja računa i druge usluge ponuđene u internetskoj trgovini, s trenutačnim učinkom i bez navođenja razloga, slanjem odgovarajuće izjave na adresu e-pošte, posebno u slučaju sumnje u točnost ili potpunost podatke koje je takav kupac dostavio, kao i za:

      1. kršenje Pravilnika, odredaba važećeg zakona ili načela dobrog ponašanja od strane takvog Kupca;

      2. kada Kupčeve radnje ili propusti negativno utječu na dobro ime Prodavatelja ili na drugi način štete Prodavatelju.

    2. Prodavatelj ima pravo obustaviti pružanje Usluga ili raskinuti ugovor o pružanju Usluga dostupnih u Internet trgovini, također u odnosu na Kupce koji nisu Poduzetnici, u situacijama navedenim u točki. 1. ovog članka, nakon nepravomoćnog zahtjeva za prestanak povreda i određivanja roka za prestanak povreda. 

    3. Prodavatelj također može raskinuti Ugovor o pružanju usluga, uključujući posebno uslugu upravljanja računom u internetskoj trgovini, uz otkazni rok od 1 mjeseca u sljedećim slučajevima:

      1. u slučaju promjena u opsegu Usluga koje se pružaju u Online trgovini, posebno onih uzrokovanih organizacijskim, tehnološkim ili tehničkim razlozima, uključujući u slučaju promjena u tehničkim zahtjevima potrebnim za korištenje Internetske trgovine ili pojedinih Usluga, kao i promjena koje uključuju prestanak rada Trgovine, pružanja pojedine Usluge, njezinu promjenu ili uvođenje novih Usluga ili funkcionalnosti, kao i potrebu poboljšanja Usluga, funkcionalnosti ili rad Internet trgovine, spriječiti zlouporabe i potrebu iz sigurnosnih razloga;  

      2. u slučaju promjena odredbi opće važećeg prava i njihovog tumačenja/tumačenja;

      3. u slučaju odluke, presude ili drugog sličnog akta koji su izdali sudovi, vlasti ili druge vrste institucija koji utječe na odredbe pruženih Usluga ili prava i obveze stranaka, kao i nametanje posebnih obveza od strane takvih sudova, ureda ili drugih vrsta institucija;

      4. ako račun određenog kupca ostane neaktivan minimalno 3 godine. 

    4. Poziv na koji se odnosi točka 2 gore, kao i informacije o obustavi pružanja Usluga ili njihovom prekidu, mogu se poslati Kupcu elektroničkim putem, uključujući putem poruka u Trgovini.

POVLAČENJE, PRIGOVORI, IZVANSUDSKI NAČINI OKONČANJA SPOROVA I ZAHTJEVA

  1. POVLAČENJE OD PRODAJNOG UGOVORA

    1. Potrošač koji je sklopio Kupoprodajni ugovor, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, može odustati od istog bez navođenja razloga u roku od 14 dana. Radi izbjegavanja sumnje, Potrošač, u smislu odredaba ovog odjeljka u vezi s pravom potrošača na odustanak od Ugovora, također znači Poduzetnici koji ostvaruju prava potrošača.

    2. Razdoblje za povlačenje iz Ugovora o prodaji počinje od trenutka kada potrošač preuzme Robu u posjed. Potrošač može odustati od Ugovora o prodaji podnošenjem izjave o odustajanju Prodavatelju. Izjavu je moguće podnijeti samostalno ili putem obrasca čiji je predložak Prodavatelj objavio na web stranici Trgovine na: Obrazac za odustanak. Za poštivanje roka dovoljno je poslati deklaraciju prije njegova isteka. Prodavatelj odmah potvrđuje Kupcu primitak obrasca predanog putem web stranice.

    3. Ako se povučete iz Ugovora o prodaji, on se smatra ništavnim.

    4. Ako je Potrošač podnio izjavu o povlačenju iz Ugovora o prodaji prije nego što je Prodavatelj prihvatio njegovu ponudu, ponuda prestaje biti obvezujuća

    5. Prodavatelj je dužan odmah, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka izjave Kupca o odustajanju od Kupoprodajnog ugovora, izvršiti povrat svih uplaćenih sredstava, uključujući i troškove dostave robe potrošaču. Prodavatelj može zadržati povrat uplata primljenih od potrošača sve dok ne primi robu natrag ili dok potrošač ne pruži dokaz o povratu robe, ovisno o tome koji se događaj prvi dogodi, osim ako je prodavatelj ponudio da sam preuzme robu od potrošača.

    6. Ako je potrošač koji koristi pravo na odustanak odabrao način dostave Robe koji nije najjeftiniji standardni način isporuke koji nudi Prodavatelj, Prodavatelj nije dužan vratiti dodatne troškove nastale zbog Potrošač.

    7. Potrošač je dužan robu vratiti Prodavatelju odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je raskinuo Kupoprodajni ugovor, osim ako je Prodavatelj ponudio preuzimanje Robe od Sam potrošač. Za poštivanje roka dovoljno je vratiti Robu na adresu Prodavatelja prije isteka roka. Vraćenu robu treba dostaviti na sljedeću adresu Prodavatelja: Das Company sp. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia

    8. U slučaju povlačenja iz Ugovora o prodaji, Potrošač će snositi samo izravne troškove povrata Robe.

    9. Ako se Roba zbog svoje prirode ne može vratiti redovnom poštom, Prodavatelj obavještava Potrošača o troškovima povrata Robe na web stranici trgovine

    10. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti Robe koja je rezultat njezine upotrebe na način koji nadilazi ono što je potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja Robe

    11. Prodavatelj vraća uplaćeni iznos koristeći isti način plaćanja koji koristi Potrošač, osim ako se Potrošač izričito složio s drugačijim načinom povrata, koji ne uključuje nikakve troškove za njega/nju

  1. ODGOVORNOST PRODAVATELJA ZA SUKLADNOST ROBE S KUPOPRODAJNIM UGOVOROM, JAMSTVO

    1. Prodavatelj se obvezuje isporučiti robu u skladu sa sadržajem Ugovora o kupoprodaji, uz izuzetke navedene u toč. IV točka 2. Pravilnika.

    2. Prodavatelj odgovara Kupcu koji je Potrošač ili Poduzetnik koji ostvaruje prava potrošača za nesukladnost Robe s Ugovorom pod uvjetima iz Zakona o pravima potrošača.

    3. U slučaju neusklađenosti Robe s Kupoprodajnim ugovorom, Potrošač ili Poduzetnik koji ostvaruje prava potrošača ima prava navedena u Zakonu o pravima potrošača

    4. Potrošač ili Poduzetnik koji ostvaruje prava potrošača, u slučaju ostvarivanja svojih prava zbog neusklađenosti Robe s Ugovorom, Robu koja je predmet popravka ili zamjene stavlja na raspolaganje Prodavatelj. Roba se preuzima o trošku Prodavatelja. U slučaju odustajanja od Kupoprodajnog ugovora, Potrošač ili Poduzetnik koji ostvaruje prava potrošača dužan je odmah vratiti Robu Prodavatelju o svom trošku.

    5. U slučaju Ugovora o prodaji sklopljenih s Poduzetnicima, isključena je jamstvena odgovornost Prodavatelja za nedostatke Robe prema čl. 558 § 1 KZ

    6. Prodavatelj nije odgovoran za neusklađenost Robe s Ugovorom ako je Potrošač, najkasnije u trenutku sklapanja Ugovora, bio jasno obaviješten da određena značajka Robe odstupa od od zahtjeva poštivanja ugovora navedenih u čl. 43b odjeljak 2. ili 3. Zakona o pravima potrošača, te je izričito i zasebno prihvatio nedostatak specifičnog svojstva Robe. Ova se odredba primjenjuje u skladu s jamstvom navedenim u točki. X podtočka 10. Pravilnika.

    7. Žalbe koje proizlaze iz kršenja prava Korisnika zajamčenih zakonom ili prema ovim Uredbama treba poslati na:

      1. na adresu : Das Company sp. z o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia ,

      2. ili e-poštom na sljedeću e-adresu: biuro@dascompany.com ,

      3. telefonom: +48 32 50 65 880,

      4. ili putem obrasca dostupnog u Internet trgovini na: https://prituzbe.dascompany.hr/.

    8. Kako bi razmotrili pritužbu, Kupac treba poslati ili isporučiti Robu na koju se žali, ako je moguće, prilažući joj dokaz o kupnji. Robu treba dostaviti ili poslati na adresu navedenu u toč. 7 lit. i više.

    9. Prodavatelj će u roku od 14 dana od dana primitka zahtjeva koji sadrži prigovor odgovoriti na prigovor na Robu ili prigovor vezan uz realizaciju Ugovora o kupoprodaji koji podnese Potrošač odn. Poduzetnik koji ostvaruje prava potrošača.

    10. Roba koju Prodavatelj nudi u Internet trgovini ima jamstvo Prodavatelja. Detaljne odredbe u vezi s jamstvom prodavatelja mogu se pronaći u Uvjetima i odredbama jamstva dostupnim na web stranici trgovine.

    11. Gotova roba ponuđena u internetskoj trgovini može imati jamstvo treće strane. Ako određena roba ima jamstvo iz prethodne rečenice, informacije o postojanju i sadržaju jamstva te razdoblju na koje je ono odobreno uvijek se prilažu uz Robu u pisanom obliku prilikom isporuke Kupcu, kao i na Web stranica internetske trgovine. 

  1. ŽALBE NA USLUGE

    1. Kupac može podnijeti pritužbe Prodavatelju u vezi s radom Trgovine i korištenjem njegovih Usluga ili funkcionalnosti.

    2. Žalbe se mogu podnijeti:

      1. na adresu: Das Company sp. z o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia ,

      2. ili e-poštom na sljedeću e-adresu: biuro@dascompany.com ,

      3. telefonom: +48 32 50 65 880,

      4. ili putem obrasca za kontakt dostupnog u Online trgovini. 

    3. U prigovoru Kupac treba navesti svoje ime i prezime, adresu za dopisivanje, vrstu i opis problema. 

    4. U slučaju bilo kakvih nedostataka u reklamaciji, Prodavatelj će tražiti od Kupca da je dopuni u potrebnom obimu u navedenom roku.

  1. IZVANSUDSKI NAČINI RJEŠAVANJA PRITUŽBI I TRAŽENJA ZAHTJEVA

    1. Kupac koji je Potrošač ima mogućnost korištenja izvansudskih metoda rješavanja pritužbi i podizanja zahtjeva.

    2. Potrošač uključujući:

      1. može se obratiti stalnoj potrošačkoj arbitraži koja djeluje pri Trgovinskoj inspekciji radi rješavanja spora proizašlog iz zaključenog Ugovora o kupoprodaji ili ugovora o pružanju usluga;

      2. je ovlašten zatražiti od pokrajinskog inspektora Trgovačke inspekcije pokretanje postupka mirenja u vezi mirnog rješavanja spora između Kupca i Prodavatelja

      3. može dobiti besplatnu pomoć u rješavanju spora između Kupca i Prodavatelja, također koristeći besplatnu pomoć okružnog (općinskog) pravobranitelja za zaštitu potrošača ili društvene organizacije čija je zakonska zadaća zaštita potrošača. (uključujući: uključujući Federaciju potrošača, Poljsku udrugu potrošača). 

    3. Detaljne informacije o mogućnostima Potrošača da koriste izvansudske metode rješavanja pritužbi i ostvarivanja zahtjeva, kao i pravila pristupa ovim postupcima, dostupne su kod okružnih (općinskih) pravobranitelja za potrošače. , društvene organizacije čije statutarne zadaće uključuju zaštitu potrošača, te pokrajinski inspektorati, trgovinska inspekcija i Ured za zaštitu tržišnog natjecanja i potrošača – uključujući i na svojim internetskim stranicama. 

    4. Potrošač također može podnijeti svoj prigovor putem internetske platforme EU ODR, dostupne na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

  1. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Prodavatelj prikuplja i obrađuje osobne podatke kupaca u skladu s primjenjivim zakonom, uključujući Uredbu (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti prirodnih osobe u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnim kretanjem takvih podataka te stavljanjem izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka), i u skladu s Politikom privatnosti trgovine

  1. POSEBNE ODREDBE KOJE SE ODNOSE NA PODUZETNIKE

U skladu s posebnim odredbama ovih Pravila, ako je Kupac Poduzetnik, sljedeće se rezerve primjenjuju na Narudžbe i Usluge koje je on postavio:

    1. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja proizlazi iz netočnih ili nepotpunih podataka koje je Poduzetnik dao prilikom predaje Narudžbe ili drugdje u Trgovini, ili uzrokovanu netočnim davanjem podataka za kontakt ili adrese preuzimanja.

    2. Pretpostavlja se da je osoba koja preuzima Robu u ime Kupca koji je Poduzetnik osoba koju je on ovlastio da u njegovo ime prihvati isporuku i potpiše isporuku, kao i da izvrši druge povezane aktivnosti.

    3. Prodavatelj nije odgovoran, posebno, u slučaju skladištenja, transporta ili upotrebe robe koja nije u skladu s podacima sadržanim u opisu robe, naljepnicama robe ili uputama prodavatelja.

    4. Odgovornost Prodavatelja za izgubljenu dobit prema Poduzetniku je isključena.

    5. Poduzetnik nema pravo na bilo kakva potraživanja protiv Prodavatelja za potraživanja trećih strana koja proizlaze iz korištenja Robe.

    6. Poduzetnik se obvezuje da neće koristiti robne marke, trgovačke znakove ili druge simbole koji individualiziraju Prodavatelja bez prethodnog pristanka Prodavatelja

    7. Odgovornost Prodavatelja prema Poduzetniku ograničena je na vrijednost posljednje Narudžbe.

  1. ZAVRŠNE ODREDBE

    1. Ovi su propisi stalno dostupni na web stranici trgovine, na način da omogućuje dobivanje, reprodukciju i snimanje svog sadržaja ispisom ili spremanjem na medij u bilo kojem trenutku pregledavanja sadržaja Trgovine Internet.

    2. Osim ako nije drugačije navedeno na web stranici trgovine, sva prava na internetsku trgovinu , uključujući gospodarska autorska prava, prava intelektualnog vlasništva na svoje ime, internetsku domenu, web stranicu, kao i na drugi sadržaj, posebno na obrasce, logotipe i fotografije, video materijali i opisi Robe pripadaju Prodavatelju, a mogu se koristiti samo na način kako je to navedeno iu skladu s Pravilnikom i odredbama opće važećeg prava.

    3. Rješavanje svih sporova nastalih između Prodavatelja i Kupca koji nije Poduzetnik, podnijet će se nadležnim sudovima u skladu s odredbama odgovarajućih odredaba Zakona o parničnom postupku. Rješavanje svih sporova nastalih između Prodavatelja i Kupca koji je Poduzetnik bit će podneseno nadležnom sudu prema sjedištu Prodavatelja.

    4. U pitanjima koja nisu uređena ovim Pravilnikom primjenjuju se odredbe Građanskog zakonika , odredbe Zakona primjenjuju se na pružanje usluga elektroničkim putem, odredbe Zakona o pravima potrošača i druge relevantne odredbe poljskog zakona.

    5. Prodavatelj može mijenjati Pravilnik u sljedećim slučajevima:

      1. promjene u odredbama opće važećeg prava ili njihovo tumačenje/tumačenje koje utječe odredbe Pravilnika ili prava i obveze ugovornih strana;

      2. donošenje rješenja, presude ili drugog sličnog akta od strane sudova, tijela ili druge vrste institucija koje utječu na odredbe Pravilnika ili prava i obveze stranaka, kao i nametanje posebnih obveza od strane takvih sudova, ureda ili drugih vrsta institucija;

      3. u slučaju promjena u opsegu Usluga, pretpostavki i funkcionalnosti pruža u Online trgovini ili organizaciji vođenja Trgovine ili prodaje; posebno one uzrokovane organizacijskim, tehnološkim ili tehničkim razlozima, uključujući i u slučaju promjena tehničkih zahtjeva potrebnih za korištenje Internet trgovine ili pojedinih Usluga ili poslovnih pretpostavki, kao i promjena koje se sastoje u prestanku pružanja određene Usluge. , obrazac ili pravila prodaje, njihovu promjenu ili također uvođenje novih Usluga, funkcionalnosti ili organizacije Trgovine ili prodaje; 

      4. potreba za poboljšanjem usluga, funkcionalnosti ili rada internetske trgovine , spriječiti zloupotrebu ili nužnost zbog sigurnosnih razloga;

      5. potreba za uredničkim promjenama, uključujući potrebu za uklanjanjem dvosmislenosti ili tumačenja sumnje u vezi sa sadržajem Pravilnika.

    6. Svaki će kupac biti obaviješten o svim promjenama ovih Pravila putem informacija na Internetska stranica trgovine koja sadrži sažetak promjena i datum njihovog stupanja na snagu. Kupci koji imaju Račun mogu biti dodatno obaviješteni o promjenama uz njihov sažetak na e-mail adresu koju su dostavili. Datum stupanja na snagu izmjena neće biti kraći od 14 dana od dana njihove objave. Ukoliko Kupac koji ima otvoren korisnički račun ne prihvaća novi sadržaj Pravilnika, dužan je o tome obavijestiti Prodavatelja u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o promjeni Pravilnika. Obavještavanje Prodavatelja o neprihvaćanju novog sadržaja Pravilnika rezultira prekidom Ugovora o računu.

    7. Promjene Pravilnika za kupce koji su poduzetnici mogu se uvesti u razdobljima kraći od onih navedenih u toč 6 gore. 

    8. Prodavatelj može objavljivati ​​reklamni sadržaj na web stranici trgovine u vezi s ponuđenim uslugama , kao što su roba i usluge trećih strana, u oblicima koji se koriste na internetu. Korištenje takvih ponuda ili usluga nije element Trgovine, a njihova pravila određuju odgovarajuće treće strane.

    9. Ako bilo koja od odredbi ovih Pravila jest ili postane cjelovita ili u dijelovi su neučinkoviti (npr. zbog promjena zakonskih odredbi), to ne utječe na učinkovitost preostalih odredbi. 

    10. Ako su ove Uredbe dostupne u dvojezičnoj ili višejezičnoj verziji, tada u U slučaju jezičnih odstupanja, verzija na poljskom jeziku jedina je obvezujuća Propisi.