Uvjeti jamstva

Uvjeti jamstva

  1. Jamac je Das Company društvo s ograničenom odgovornošću sa sjedištem u Trzebinia, ul. Przemysłowa 10, 32- 540 Trzebinia, upisan u Državni sudski registar kod Okružnog suda za Kraków-Śródmieście u Krakovu, 11. trgovački odjel Državnog sudskog registra Sudski registar pod brojem: 0000451571, NIP: 6772373649, REGON: 122795114, temeljni kapital: 4.295.000,00 PLN (u daljnjem tekstu: "Prodavatelj ).

  2. Prodavatelja možete kontaktirati putem:

    1. uobičajenom poštom na sljedeću adresu: Das Company Sp. z o. o., ul. Przemysłowa 10, 32-540 Trzebinia; 

    2. elektronička pošta (e-pošta) na: biuro@dascompany.com;

    3. telefonski broj: +48 32 50 65 880;

    4. obrazac za kontakt dostupan na web stranici trgovine;

    5. .chat dostupan na web stranici trgovine.

  3. Kupac treba prijaviti nedostatke pod jamstvom koristeći poseban obrazac dostupan na web stranici https://žalbe. dascompany.com/

  4. Prodavatelj daje kupcima jamstvo za svu robu koju on proda ne razdoblje 12 mjeseciod datuma isporuke Robe Kupcu i na razdoblje od 10 godina o dostupnosti rezervnih dijelova za robu. Jamstvo vrijedi samo u Poljskoj. 

  5. Uvjet da Prodavatelj otkloni nesukladnost Robe s ugovorom ili Robu s nedostatkom zamijeni novom, u skladu s odredbama ovim jamstvenim uvjetima, Kupac mora imati potvrdu kupnje Robe

  6. Kako bi ostvario prava vezana uz jamstvo, Kupac treba Robu predati transportnoj ili kurirskoj tvrtki koju odredi Prodavatelj, koja će preuzeti neispravni Robu od Kupca i dostaviti je u sjedište Prodavatelja o trošku Prodavatelja. Klijent bi trebao: 

  • priložite potvrdu kupnje navedenu u prethodnoj točki prenesenoj Robi,
  •  smjestite prenesenu Robu u originalno pakiranje zajedno sa svim elementima i dodacima koji su priloženi Robi i ispisanim sadržajem zahtjeva za jamstvo poslanog Prodavatelju na način naveden u točki. 3.  

Neispunjavanje gornjih zahtjeva rezultirat će neprihvaćanjem zahtjeva za jamstvo.

  1. Prodavatelj je dužan priznati jamstveni zahtjev u roku od 14 dana od dana isporuke Robe s nedostatkom od strane Kupca i, u istom roku, obavijestiti Kupca o prihvaćanju ili odbijanju jamstvenog zahtjeva u obliku pisanog ili e-maila. 

  2. U slučaju prihvaćanja jamstvenog zahtjeva, Prodavatelj će u roku iz prethodne točke obavijestiti Kupca o planiranim radnjama u cilju otklanjanja nedostataka na robe i navedite datum do kojeg je jamstveni popravak završen. 

  3. Ako jamstveni zahtjev nije prihvaćen, Prodavatelj će obavijestiti Kupca o razlogu neprihvaćanja jamstvenog zahtjeva i vratiti neispravnu Robu Kupcu.

  4. Ako se nedostatak Robe odnosi na nedostatak komponente Robe koja bi trebala biti uključena u skladu s Narudžbom Kupca, nije potrebno isporučiti neispravnu Roba iz tač. 6 ovih Uvjeta i odredbi, a prodavatelj:

  •  ako kupac ne uspije isporučiti robu, isporučit će nedostajuće artikle robe o vlastitom trošku kupca u roku od 30 dana od datuma primitka prihvaćenog zahtjeva za jamstvo,
  •  ako Kupac isporuči Robu u ured Prodavatelja na način predviđen u točki 6, ugradit će i sastaviti nedostajući element u Robu samo u ekspresnom roku. zahtjev kupca uključen u zahtjev za jamstvo
  1. Ako se nedostatak Robe sastoji u činjenici da Roba nema svojstva za koja jamči Prodavatelj, ili ako je Roba ili njen element oštećen, Prodavatelj će navedene nedostatke ukloniti na svom mjestu. o svom trošku i o svom trošku u roku od 30 dana od dana primitka prihvaćenog jamstvenog zahtjeva. Prodavatelj ima pravo produljiti ovaj rok do najviše 60 dana od dana primitka prihvaćenog jamstvenog zahtjeva, osobito kada je za popravak potreban uvoz rezervnih dijelova iz inozemstva ili oni nisu dostupni. O produljenju roka za otklanjanje nedostataka Prodavatelj će obavijestiti Kupca pisanim putem ili elektroničkom poštom. Nakon otklanjanja nedostataka, Prodavatelj će Robu isporučiti Kupcu u vlastitoj režiji io svom trošku. Popravljeni ili zamijenjeni nedefektni elementi Robe postaju vlasništvo Prodavatelja.
  2. Ukoliko nedostatak nije moguće ukloniti, Prodavatelj će robu s nedostatkom zamijeniti artiklom bez nedostataka unutar gore navedenih rokova.

  3. Ovo se jamstvo odnosi samo na nedostatke koji proizlaze iz razloga svojstvenih prodanoj Robi i ne pokriva štetu na Robi koja nastane nakon prodaje iz drugih razloga, posebno ne primjenjuje se ako su nedostaci Robe uzrokovani rezultatom:

  •  Kupčeva krivična radnja, posebno ako je koristio Robu suprotno Uvjetima korištenja koje je Prodavatelj naveo u Internetskoj trgovini ili je postupao nedosljedno uputama priloženim Roba, npr. skladištenje, održavanje i bilo kakve modifikacije i promjene dizajna koje je izvršio Kupac,
  •  ako su rezultat normalnog trošenja i habanja Robe ili nepravilnog skladištenja/transporta od strane Kupca,
  • preinake, popravke, preinake ili promjene u svojstvima robe od strane kupca,
  •  normalno trošenje i oštećenje koje ima beznačajan utjecaj na vrijednost ili performanse Robe,
  • normalna uporaba (npr. hrđanje mreže cerade pod utjecajem vode ili prljanje cerade)
  1.  Elementi presvlake mogu se razlikovati u boji i imati mikrorupe koje ne utječu na funkcionalnost šatora, to nije nedostatak i stoga ne podliježu zamjeni u okviru jamstva.

  2. Jamstvo ne pokriva habanje potrošnog materijala kao što su gumene trake i vijci.

  3. Ako se promjene dizajna ili popravci izvrše izvan servisnog centra Prodavatelja, pronalaženje takvog popravka rezultirat će gubitkom jamstva

  4. Ako je Kupac Potrošač, ostvarivanje prava koja proizlaze iz ovog jamstva ne isključuje, ograničava ili obustavlja prava na koja ima pravo od i na račun Prodavatelj pod jamstvom za neispravnu robu. Ovo jamstvo ne utječe na ove pravne lijekove. U odnosu na kupce koji su Poduzetnici, u skladu s Pravilima trgovine prodavatelja, isključena su zakonska prava iz jamstva za nedostatke robe.

  5. Prodavatelj nije odgovoran Poduzetnicima za štetu nastalu zbog nemogućnosti korištenja Robe u popravku, a posebno Kupac koji je Poduzetnik nema pravo potraživati od Prodavatelja prema jamstvenim zahtjevima za izgubljenu dobit.

  6. Prodavatelj može izbjeći poštivanje roka popravka ako dođe do poremećaja u poslovanju njegove tvrtke uzrokovanih nepredviđenim okolnostima koje su izvan kontrole tvrtke - okolnosti više sile, npr.: opće štrajk, propisi, radnje, ograničenja ili nedjelovanje vlasti, potres, poplava, epidemija i drugi događaji elementarnih sila prirode koje Prodavatelj ne može savladati i koje štoviše nije niti je mogao predvidjeti, a koji su izvan stava prema Prodavatelju i njegovim aktivnostima.

  7. Ako je, u izvršavanju svojih dužnosti, Prodavatelj isporučio Kupcu, umjesto Robe s nedostatkom, Robu bez nedostataka ili izvršio značajne popravke na Robi koja je obuhvaćena jamstvom, jamstveni rok teče iznova od trenutka isporuke Robe bez nedostataka ili povrata popravljene Robe. Ako je Prodavatelj zamijenio samo dio Robe, gore navedeni rok će se ponovno primijeniti na zamijenjeni dio.

  8. Razdoblje jamstva se automatski produljuje za razdoblje prijave i popravka Robe od strane Prodavatelja. Datum i popravak potvrđuje vlasnik Robe u izvješću nakon popravka.

  9. Korištenje jamstvenih usluga nije moguće besplatno nakon datuma isteka jamstva, popravci se mogu izvršiti samo uz plaćanje. Ako određeni nedostatak Robe nije pokriven ovim jamstvom, Prodavatelj može zasebno procijeniti popravak takvog nedostatka.

  10. Kupac treba očistiti robu prije popravka.

  11. Jamstveni popravak ne odnosi se na radnje opisane u Uvjetima korištenja i uputama priloženim uz Robu, a koje je Kupac dužan obaviti sam i na vlastiti trošak, kao dio održavanja

  12. U stvarima koje nisu pokrivene odredbama ovog Jamstvenog lista, primjenjivat će se relevantne odredbe Građanskog zakonika.

  13. Prodavatelj pridržava pravo izmjene odredaba ovog jamstva, međutim, bilo kakve promjene jamstva neće se primjenjivati ​​retroaktivno.