Uvjeti trgovanja

  1. Smatra se da posjedovanje fakture od strane kupca (u daljnjem tekstu Kupac) znači da je pročitao ove uvjete poslovanja, prihvatio ih bez zadrške i suglasan s njihovom primjenom.
  2. Narudžbe se ispunjavaju na temelju ovih komercijalnih uvjeta i na temelju pisanih dogovora s kupcem. Dodatne rezervacije, uvjeti i dogovori koji odstupaju od ovih komercijalnih uvjeta i odredbi zahtijevaju pisani oblik i suglasnost prodavatelja.
  3. Narudžbe se primaju direktno u uredu Prodavatelja, putem obrasca na web stranici http://dascompany.com te e-mailom, svakim radnim danom, na adresu navedenu na web stranici http://dascompany .com
  4. Narudžba poslana putem interneta (obrazac za narudžbu na web stranici prodavatelja, e-mail korespondencija) obvezuje strane od trenutka slanja narudžbe.
  5. Otkazivanje date narudžbe moguće je samo dok je Prodavatelj ne potvrdi
    • Otkazivanje date narudžbe nakon njezine realizacije moguće je samo uz pisani pristanak Prodavatelja. Otkazivanje narudžbe ovlašćuje Prodavatelja da zadrži uplaćeni predujam kada je narudžba započeta, a posebno kada su naručeni pojedini elementi konstrukcije i izrađen projekt objekta koji je predmet narudžbe
    • Povrat naručene i isporučene robe moguć je samo uz pisani pristanak Prodavatelja. Kupac samostalno procjenjuje prikladnost robe i usluga za namjeravanu namjenu
  6. Prodavatelj nije odgovoran za korištenje Robe suprotno uputama Prodavatelja (Upute za uporabu) ili za netočnu ili neprikladnu interpretaciju informacija i tehničkih podataka sadržanih u ponudi, dizajnu hale ili na drugi način danih Kupcu.
  7. Cijene navedene u objavama, oglasima ili ponudama Prodavatelja ne predstavljaju ponudu u smislu odredaba Građanskog zakonika
  8. Cijene navedene u objavama, oglasima ili ponudama Prodavatelja su samo okvirne cijene. Konačna cijena mora biti dogovorena između Prodavatelja i Kupca prije isporuke robe, u trenutku predaje narudžbe ili najkasnije u trenutku sklapanja pisanog ugovora.
  9. U nedostatku dogovora o cijeni, Prodavatelj zadržava pravo fakturiranja i primjene cijena važećih na dan isporuke, uzimajući u obzir cjenike važeće na taj dan, cijene sirovina, carinske i porezne stope te mogući tečajevi prema. NBP.
  10. Predmet ugovora ostaje vlasništvo Prodavatelja sve dok Kupac ne plati cjelokupnu cijenu navedenu u ugovoru i dok on ne potpiše protokol o prihvaćanju.
  11. Odgovornosti kupca uključuju:
    • apsolutna usklađenost s odredbama Općih uvjeta poslovanja
    • apsolutna usklađenost s odredbama Jamstvenog lista
    • plaćanje cijene
  12. Sve opasnosti povezane s njezinim korištenjem snosi Naručitelj dvorane. Kupac je dužan osigurati predmet od svih prijetnji i opasnosti, uključujući osiguranje hala od odgovornosti prema trećim osobama.
  13. Ako je roba poslana na adresu Kupca putem prijevoznika, koristi i tereti vezani uz robu i rizik od slučajnog gubitka ili oštećenja robe prelaze na Kupca kada se roba preda Dovozniku. . Ukoliko Kupac po primitku robe od prijevoznika uoči razliku između stvarno isporučene robe i robe navedene u transportnim dokumentima ili oštećenje robe, treba svoje primjedbe odmah unijeti u primjerak teretnog lista prijevoznika. . Ove aktivnosti usmjerene su na utvrđivanje pravila i opsega moguće odgovornosti prijevoznika. Neispunjenje gore navedenih obveza od strane Kupaca znači da se odriče prava na reklamaciju fizičkih nedostataka robe – u slučaju oštećenja robe;
  14. Ako Kupac preuzima robu vlastitim prijevozom, koristi i tereti povezani s robom i rizik od slučajnog gubitka ili oštećenja robe prenose se na Kupca kada se roba preda Kupcu od Prodavatelja skladišta. Osoba koja preuzima robu u ime Kupca treba imati pisano ovlaštenje izdano od osobe ovlaštene za zastupanje Kupca. Prilikom preuzimanja robe, Kupac ili osoba koju on ovlasti je dužna pažljivo provjeriti stanje robe. To se posebno odnosi na mehanička oštećenja ili vidljive nedostatke. Nakon primitka robe neće se uvažavati reklamacije na mehanička oštećenja robe i pakiranja, niti druge vidljive nedostatke.
  15. Ako Kupac ne preuzme robu ili je odbije primiti u navedenom roku, Prodavatelj ima pravo staviti robu na skladište na njegov trošak i rizik te od Kupca zahtijevati naknadu transportnih troškova. . Ako kašnjenje u preuzimanju robe iz skladišta prodavatelja prelazi dva tjedna od dana kada je roba stavljena na raspolaganje kupcu ili kupac odbije primiti robu, prodavatelj ima pravo odustati od ugovora ili robu prodati na Trošak i rizik kupca.
  16. Kupac prilikom narudžbe sukladno Uredbi ministra financija od 17. prosinca 2010., SL br. 249, kom 1661, prihvaća račune poslane elektroničkim putem od Das Company sp. z o., sa sjedištem u Trzebini, na adresu koju je kupac naveo u narudžbi.
  17. Ako iznos dospjeli prema fakturi nije podmiren u navedenom roku, Prodavatelj će imati pravo zahtijevati, prema vlastitom izboru:
    • plaćanje kamata za kašnjenje od strane Kupca u iznosu koji odgovara trenutnoj zakonskoj kamatnoj stopi
    • trenutačno plaćanje preostalih faktura s kasnijim datumima dospijeća
    • plaćanje cijene od strane Kupca prije datuma isporuke robe koja proizlazi iz drugih narudžbi koje su već prihvaćene za izvršenje
    Strane mogu odrediti detaljne uvjete nagodbe u ugovoru.
  18. Kupac pristaje na obradu osobnih podataka u svrhe potrebne za dovršetak transakcije (u skladu sa Zakonom od 29. kolovoza 1997. o zaštiti osobnih podataka; pročišćeni tekst: Journal of Laws of 2002, No. 101, točka 926 s izmjenama i dopunama).
  19. U pitanjima koja nisu regulirana gore navedenim Uvjetima poslovanja, kao iu pojedinačnim ugovorima zaključenim s Kupcima, primjenjivat će se odredbe Građanskog zakonika.